niedziela, 7 września 2014

NOWY DZIAŁ NA BLOGU: PODAJ ŁAPĘ

Witam Was w tę słoneczną niedzielę !

Dziś zrodził mi się pomysł na założenie nowego działu na blogu o nazwie PODAJ ŁAPĘ. Jak się pewnie domyślacie - dział dotyczyć będzie zwierzątek, a konkretnie - kotków, które poszukują swego prawdziwego domu i kochającego człowieka - NA ZAWSZE.

Będę tu zamieszczać informacje i zdjęcia właśnie takich kociaków - być może Ktoś z Was zechce zaopiekować się jakimś maleństwem i otworzyć przed nim swe serce - kotek na 100% nie pozostanie dłużny i będzie wiernym przyjacielem aż do końca.

Ogłoszenia będą pochodzić z Biłgorajskiego Stowarzyszenia Opieki Nad Zwierzętami "Podaj Łapę" - gdyż jest to organizacja działająca niedaleko mojej miejscowości i z nią jestem w pewien sposób związana. 

Ja też NA PEWNO przygarnę jakiegoś kociaka lub starszego kotka (jedno maleństwo już mam - i obecnie ma 2 latka), ale to jak już będę na przysłowiowym "swoim".

Wyrażam wielką nadzieję, że ten blog przyczyni się chociaż do jednej adopcji kotka, a może i więcej?? :-)  Byłoby CUDOWNIE !!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz