środa, 17 grudnia 2014

Racuchy Owsiane Sante :)

Na początku grudnia usmażyłam wyborne racuchy owsiane firmy Sante. Wszystkie zniknęły z talerza jeszcze tego samego dnia! :) Torebkę z tą boską zawartością kupiłam w Rossmannie na promocji i zapłaciłam za nią coś koło 3-4zł. Można ją także nabyć tu: http://sklep.sante.pl/pl/p/Racuchy-Owsiane-200g/148#
Nieznacznie zmieniłam przepis podany na opakowaniu.




  

  


Składniki:

- racuchy owsiane Sante 200g
- 400 g kefiru
- 2 jabłka
- extra pomorski z dodatkiem masła (mój ulubiony)

Dodatkowo:

- jogurt jogobella owocowa wyspa - pieczone jabłko
- cynamon mielony
-cukier puder



 Zawartość opakowania przesypałam do wysokiego naczynia i wymieszałam z 400 g kefiru. Obrałam jabłka i starłam na tarce, na dużych oczkach. Następnie dodałam do powstałej masy i wymieszałam. Odstawiłam na 15 minut. Po tym czasie rozgrzałam troszkę tłuszczu na patelni, drewnianą łyżką uformowałam placuszki. Smażyłam do momentu aż będą rumiane z obu stron. Racuchy podałam z cukrem pudrem, a także polane jogurtem i posypane cynamonem. Wyśmienicie smakują i na ciepło i na zimno. Smacznego ! :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz