niedziela, 26 lipca 2020

Kilka pytań... kilka odpowiedzi... czy coś się zmieniło na przestrzeni lat?

Dzisiaj wyjawię Wam kilka sekretów :)


Ulubione miejsce na Ziemi?

- Mam ich kilka: mój dom, mój dom rodzinny, moja działka, Stawy Echo w Zwierzyńcu, Studio Nagrań, Scena - wszystkie wymienione - kocham !

Ulubiona piosenka?

- "Crazy in Love" ( z filmu "50 twarzy Grey'a"), 
- "Haunted" ("50 twarzy Grey'a"), nagrałam nawet te kawałki (poniżej), 
-  cały soundtrack z filmów o Grey'u, 
- "Wonderful Life" zespołu Hurts, 
- "Legendary" Welshly Arms, 
- "I Will Find You" Clannad
- "Superhuman" - Amba
- "Fading like a flower" Roxette
- "Frozen" Madonna
- "Whatever it takes" Imagine Dragons 
- "Believer" Imagine Dragons, 
- "Underwater" Altamullan, 
- "When it's time" Altamullan - czekam na więcej ich utworów, bo klimat mają nieziemski

- ponadto utwory zespołów: 
AURI, Nightwish, Roxette, Scorpions, Bon Jovi, Guns N'Roses, ABBA 

- muzyka Hans'a Zimmer'a

- soundtrack z filmów: "Dirty Dancing" (zdecydowane NIE - drugiej wersji Dirty Dancing, dla mnie pierwsza, była i jest jedyna), "Grease", "Terminator", "Mamma mia!" oraz "Mamma mia: Here we go again!" (jeśli chodzi o "dwójkę" "Mamma mia", to irytuje mnie fakt, że uśmiercili postać Meryl Streep, co nie zmienia faktu, że muzyka - miodzio!), "Nad Niemnem", "Kogel Mogel" (oczywiście TYLKO dwie pierwsze części, współczesna nie ma tego klimatu dla mnie), "Noce i Dnie", "Rodzina Połanieckich";

- wracam również czasami do starych przebojów MUZYKI POLSKIEJ















Ulubiony film?

"50 twarzy Grey'a" - wszystkie trzy części z serii, 
"Harry Potter" - wszystkie części z serii, 
"Matrix", 
"Constantine", 
"Piraci z Karaibów" - wszystkie części z serii, 
"Jeździec bez głowy", 
"Turysta", 
"Piękne Istoty", 
"Nad Niemnem", 
"Znachor", 
"Kogel Mogel"(I i II) , 
"Nie lubię poniedziałku", 
Teatr Telewizji: "Igraszki z diabłem"

Ulubiony serial/program w tv?

"Ranczo", 
"Świat wg Kiepskich", 
"Wojny magazynowe", 
"Gwiazdy Lombardu"
"Kuchenne Rewolucje Magdy Gessler", 
"Odkrycia Magdy Gessler", 
"Sexy kuchnia Magdy Gessler"
"Poirot"
"Ghost Whisperer"

Ulubione słowo?

właśnie, 
także tak

Ulubione książki/publikacje?

- "Mały Książę"(Antoine de Saint-Exupery), 
- "Inne historie"(Bruno Ferrero), 
- "Baśnie Barda Beedle'a"(J.K. Rowling)
- magazyny ogrodnicze, ale nie wszystkie, to muszą być numery dość inspirujące, z pięknymi zdjęciami i niestandardowymi pomysłami na rozwiązania do ogrodu

Ulubiony kolor?

pastelowy żółty, niebieski, szafirowy, zielony, oliwkowy, złoty

Coś słodkiego?

lody (szczególnie pistacjowe!), 
czekolada nussbeisser z Alpen Gold, 
toffifee

Ulubione danie?

sushi, 
koktajle, 
sery, 
łosoś, 
warzywa, 
sosy grzybowe z ziemniakami/makaronem, 
wszelkie owoce, 
kotlety warzywne, 
jajecznica z pomidorkami koktajlowymi na oliwie z oliwek, 
spaghetti klasyczne bez mięsa, 
pizza margerita + czarne oliwki, z sosem czosnkowym i ketchupem, pizza z tuńczykiem, albo ze szpinakiem

Ulubione ubranie?

Kolory - neutralne (beże, szarości, oliwka), a także wszelkie pastelowe; 
Nadruki: kwiaty (szczególnie drobne), ptaszki, niestandardowe i artystyczne esy-floresy, delikatne paseczki, szczególnie upodobałam sobie biało-błękitne! (mam aż trzy takie koszule :)
Koszule; 
Sukienki boho - najlepiej długie; 
Sukienki koszulowe - ale z materiałów bardzo miękkich i wygodnych; 
Swetry kaszmirowe; 
Jeansy z wyższym stanem; 
Spódnice ołówkowe przed kolanko, z rozcięciem; 
Plisowane spódnice 7/8, 
Klasyczne płaszcze; 
Kapelusze; 
Kryte rajstopy; pończochy; 
Skórzane paski i torebki (szczególnie znalezione w second-hand'ach!)

Ulubione buty?

Klasyczne czarne szpilki ze spiczastym noskiem, 
Oliwkowe sandałki na szpilce, 
Cieliste sandałki płaskie, 
Czarne sandałki płaskie, 
Klasyczne czarne botki na wyższym,"drewnianym" klocku, 
Klasyczne czarne sztyblety,
Oliwkowe sznurowane botki,
Zimowe - buty EMU

Ulubione zajęcie?

śpiewanie, 
tworzenie nowych piosenek i różnych projektów muzycznych, 
nagrywanie w studiu, 
praca na działce

Ulubiona biżuteria?

pierścionek zaręczynowy, 
pierścionek z chalcedonem, 
łańcuszek + wisiorek z chalcedonem

Ulubiona aktorka?

Dakota Johnson
Emma Watson
Jennifer Love Hewitt

Ulubiony aktor?

Keanu Reeves
Jamie Dornan
Johny Depp

Marzenia?

Nagrać pierwszą płytę (a potem kolejne :)
Cały czas tworzyć, śpiewać i oddawać się pasji, która jest też moim życiem zawodowym
Powyższe - połączyć z życiem rodzinnym :)
Stworzyć na działce wszystko to, co sobie wymarzyłam :)

Przede wszystkim - mam nadzieję, że zarówno ja, jak i moi Bliscy, będziemy zdrowi, a także zawsze będziemy trzymać się razem <3


Plany?

Do końca roku chciałabym ukończyć nagrywanie pierwszej płyty, na której planowo - będzie 8 piosenek. Czemu 8? Wszystko przez symbolikę  8 = Nieskończoność <3

W przeciągu kilku najbliższych lat będę pracować nad moją działką, aby stała się taka, jak sobie wymarzyłam :)

Mam kilka zawodowych muzycznych projektów, które dają mi mnóstwo radości i mam nadzieję, że będą rozkwitać :)


To chyba na tyle :)
Jeśli macie jakieś pytania - śmiało :)

Pozdrowionka i do następnego :)
- J.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz