piątek, 19 września 2014

Kilka faktów o mnie :)


Od września 2012 roku jestem właścicielką cudownej kociej Istotki - Shebusi :)

Przygodę z makijażem rozpoczęłam w III klasie gimnazjum

Fazę kruczoczarnych, czerwonych i rudych włosów - mam za sobą ;)

Kocham pomagać Innym, a szczególnie tym Najmniejszym, gdyż nie mogą powiedzieć "pomóż mi", ale ja wiem, że muszę i chcę Im pomóc <3

Tarja, Simone i Sharon są moimi wokalnymi Wzorami

Nightwish i Tipsy Train, i oczywiście mój NightMagic - to MOJE UKOCHANE ZESPOŁY

Pomimo, że płyta Imaginaerum Nightwish'a była dostępna w Internecie - nie przesłuchałam jej w ten sposób. Wiedziałam, że Nightwish mnie nie zawiedzie i spokojnie mogę kupić Ich płytę, i po raz pierwszy usłyszeć te słodkie dźwięki z Oryginału... Obiecałam sobie, że już zawsze będę postępować właśnie w ten sposób :) Płytę Tipsy Train "Na krawędzi" też posiadam <3 Z dedykacją <3

Kocham tworzyć piosenki i "wylewać siebie" na papier i pięciolinię :)

"Fineasz i Ferb" i "Pingwiny z Madagaskaru" - oglądam namiętnie ;)


Moje seriale: "Ranczo", "Bones", "Castle", "Rodzinka.pl", "Świat wg Kiepskich", "Zaklinacz Dusz", "Dr House", "Niania" (Frania Maj)

Baśnie Hansa Christiana Andersena...to baśnie mojego dzieciństwa i mam do nich wielki sentyment

Moje filmy... jest ich wiele :) więc ograniczę się do ulubionych gatunków: Biografie, Fantasy, Komedia, Musical, Animowane, Dokumentalne, Historyczne, Przygodowe

Moja ulubiona postać z Disney'a - Roszpunka

Często potykam się i obijam o różne rzeczy :)

Jestem marzycielką i wielką romantyczką :)

Mam bzika na punkcie upiększania mieszkania różnymi kwiatkami, obrazami, pierdółkami

Hoduję żyworódkę i za niedługo przeznaczę jej sporą część na zdrowotną naleweczkę :)

Jestem zapominalska... czasem bardzo ;) Dlatego staram się notować co mogę :)

Uwielbiam ryby :) A także pieczonego kurczaka i spaghetti z łososiem, szpinakiem, z cukinią oraz klasyczne :)

Jestem semiwegetarianką

Moje ulubione kolory to żółty i biały

Ulubione smaki lodów - śmietankowy i pistacjowy

Kocham kolorowe pomadki, ale najbardziej te w odcieniach około fioletowych :)

Jestem strasznym śpiochem ;)

3-4 łyżeczki cukru - tak słodka jest moja herbata :) A tak w ogóle to jestem smakoszem herbat :)

Toffifee, rafaello i wszelkie milki <3 <3 <3

Ulubione płatki: Vitanella z ryżu i pełnego ziarna pszenicy z dodatkiem płatków w polewie jogurtowej z truskawkami i morelami z Biedronki

Ulubione smaki jogurtów: gruszkowy, waniliowy, bananowy

Ulubione perfumy: Halle Berry Exotic Jasmine

Szczęśliwa Lwica (Lew - 30.07)

Pachnące świece - mam ich trochę :)

Kiedyś zbierałam figurki i obrazki koni - figurek różnej wielkości i z różnych materiałów mam ok. 100

Posiadam także sporo okazów pięknych muszli

Kiedyś chciałam zostać archeologiem - do tej pory wręcz połykam wszystkie programy archeologiczne na które trafię :)

Egipskie piramidy i Czakramy Ziemi są bardzo fascynujące

Nie lubię jesieni i zimy...brrr... Jestem zdecydowanie ciepłolubna, bardzo ciepłolubna (!)

Mam 10 pendrive'ów i wszystkie zapchane

Mam kontrolowany bałagan na pulpicie...bo ja muszę mieć wszystko pod ręką (!) :)

Bardzo szybko niszczę buty... albo ze mną jest coś nie tak pod tym względem, albo to buty posiadam jakieś felerne :/

Miód...mmm...pycha :D

Co jakiś czas wracam do kosmetyków z Ziaji z linii "kozie mleko" <3

Prócz angielskiego podoba mi się jeszcze język fiński i powoli się go uczę :)

Mój tata ma urodziny tego samego dnia co ja - czyli 30 lipca

W LO bardzo lubiłam historię i język angielski. Na WOSie - usypiałam - nie z winy nauczyciela ... :/ Nie nadaję się do polityki po prostu - działa na mnie jak dobranocka :)

Moje gry: The Sims 2, The Sims 3, SimCity, Harry Potter i Zakon Feniksa

Przeczytałam wszystkie części "Harry'ego Potter'a" i obejrzałam wszystkie filmy

Byłam w kinie na całonocym maratonie Zmierzchu :)

Nie pogniewałabym się jakby mnie na 24h zamknęli w sklepie muzycznym ;)

Dawno dawno temu trochę uczyłam się tańca ludowego i podobno całkiem nieźle mi to wychodziło :)

Kocham jeździć na łyżworolkach <3

W 5 kl. szkoły podstawowej wycięli mi wyrostek robaczkowy

Lubię gotować :)

Nie cierpię myć naczyń (!)

Kiedyś robiłam na drutach i powoli do tego zajęcia wracam - zakupiłam w tym celu druty bambusowe i kilka włóczek :) Zapewne za jakiś czas pochwalę się efektami na blogu :)

Dźwięki deszczu uderzającego o dach (mam pokój na poddaszu) działają na mnie uspokajająco i relaksująco

Uwielbiam szarlotkę <3 Najlepiej na ciepło i z bitą śmietaną lub gałką lodów waniliowych... aż się rozmarzyłam :) <3

Kocham Święta Bożego Narodzenia - i przez te kilka dni - śnieg może, wręcz MUSI padać :) Ale po Świętach - zimo precz! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz