czwartek, 25 września 2014

Oto Lalka...


Mam na imię Lalka...kiedyś byłam kochana, miałam ciepły domek… zawsze pełną miseczkę… Było mi tak dobrze…uwielbiałam się miziać i moooocno tulić… Niestety okrutny los odebrał mi moją Panią i zniszczył mi mój Azyl… w styczniu tego roku wylądowałam na ulicy po śmierci mojej Właścicielki…

Styczeń i kilka następnych miesięcy – były dla mnie bardzo trudne…było mi zimno – od małego mieszkałam w domku, więc nie wiedziałam jak to jest na dworze i jak to jest tak marznąć…często też głodowałam…tylko czasem jacyś ludzie litowali się nade mną i rzucali resztki jedzenia…zawsze podchodziłam do tych ludzi, dziękowałam im mruczeniem i przytulaniem się…ale nikt mnie nie wziął…nikt mnie nie chciał… L

Ufam ludziom, ufam, że moje kocie życie w końcu odmieni się na lepsze…cały czas mam wielką nadzieję, że zobaczy mnie taki Ktoś, kto mnie pokocha i weźmie do siebie na zawsze. Bardzo pragnę miłości Człowieka, bardzo pragnę być czyjaś….na pewno odwdzięczę się najpiękniejszą i szczerą miłością aż do końca mych dni <3

Mój przyszły Człowieku, będę Ci mruczeć i tulić się do Ciebie….będę na Ciebie czekać z niecierpliwością, aż przyjdziesz z pracy i uradowana wskoczę Ci na kolana i wycałuję J Będę Twoją wierną kocią Przyjaciółką na zawsze! I jeszcze dłużej! <3 Proszę… tylko mnie pokochaj!





Koteczka dziś odłowiona, w trakcie odrobaczania, zostanie wkrótce wysterylizowana i przygotowana do adopcji. Po sterylizacji – w szpitaliku dojdzie do siebie…ale potem? Co będzie potem? Bardzo zależy nam by Kotka znalazła domek. Jest bardzo towarzyska, nie drapie, nie gryzie, mruczy na sam widok człowieka, mocno się tuli i jest bardzo ufna. Nie powinna być na ulicy. Pilnie poszukujemy dla Niej domku. Będzie naprawdę kochaną Towarzyszką. 


KONTAKT W SPRAWIE ADOPCJI:

PODAJ ŁAPĘ - OFICJALNA STRONA FUNDACJI NA <FACEBOOK>
LINK DO WYDARZENIA NA FACEBOOK'U - <Biłgorajskie Kociaki do Wzięcia>

TEL.: 084 688 02 68
E-MAIL: wetmedical@o2.pl

Biłgorajskie Stowarzyszenie Opieki Nad Zwierzętami "Podaj Łapę"
ul. Nadstawna 12, 23-400 Biłgoraj

MOŻECIE KONTAKTOWAĆ SIĘ RÓWNIEŻ ZE MNĄ POPRZEZ ZAKŁADKĘ -<KONTAKT>


AKTUALIZACJA 31.10.2014 R.

KOTECZKA ZNALAZŁA SWÓJ CUDOWNY DOMEK W WARSZAWIE !!!!!!! 

DZIĘKUJEMY !!!! <3 <3 <3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz