niedziela, 20 grudnia 2020

"Podaj mi choć jeden powód" - autorski tekst

 W tym nowym dziale MDK, czyli Miejski Dom Kultury, będę udostępniać filmiki, ciekawostki, zdjęcia - odnośnie mojej pracy. Na pierwszy "rzut", zamieszczam autorski tekst, który napisałam do pewnej dość popularnej muzyki - więcej szczegółów - niebawem. Tekst nosi tytuł: PODAJ MI CHOĆ JEDEN POWÓD i powstał na potrzeby Miejskiego Domu Kultury w Szczebrzeszynie, opowiada prawdziwą historię. 

Wszelkie kopiowanie, wykorzystywanie, nagrywanie coverów z użyciem tego tekstu - bez pisemnego pozwolenia - ZABRONIONE! Nie wyrażam zgody na komponowanie muzyki do poniższego tekstu.

Nie wyrażam zgody na publiczne wystąpienia bądź nagrania z użyciem utworu pt.: "Podaj mi choć jeden powód", za wyjątkiem podopiecznych Miejskiego Domu Kultury w Szczebrzeszynie, działających wyłącznie z ramienia Miejskiego Domu Kultury w Szczebrzeszynie.


PODAJ MI CHOĆ JEDEN POWÓD

1.

Czy jest choć jeden powód, aby pozostać tu?

Czy znasz choć jeden powód, to wstań i mów

Podaj mi jeden powód

Daj mi choć jeden powód

Podaj mi jeden powód

Daj mi choć jeden powód


Jeśli bym przepadła, to czy płakałby ktoś?

Może tylko moja mama, no i mój kot

Podaj mi jeden powód

Daj mi choć jeden powód

Podaj mi jeden powód

Daj mi choć jeden powód


Ref.

Ja, od dziś, już nie

Już nie jestem silna

Wiatr w me żagle dmie

Lecz muszę przyznać

Że nie do życia, dziś już nie

Nie ciągnie mnie

Ja dziś tak bardzo odpocząć już chcę...


2.

Każdy dzień przynosi wciąż przykrości moc

A ciągle mówię sobie: "weź wstań i krocz"

Lecz dziś daj mi jeden powód

Podaj mi jeden powód

Daj mi ten jeden powód

Podaj mi jeden powód


Nie umiem pojąć, co otacza mnie

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie odwrócił się?

Podaj mi jedno imię

Chociaż to jedno imię

Podaj mi jedno imię

Chociaż to jedno imię


Ref.

Ja, od dziś, już nie

Już nie jestem silna

Wiatr w me żagle dmie

Lecz muszę przyznać

Że nie do życia, dziś już nie

Nie ciągnie mnie

Ja dziś tak bardzo odpocząć już chcę... jeee


bridge:

Serce me krwawi, krwawi...

jeeeee

Czy uda się je naprawić?

Każdy serca dźwięk budzi radość i też lęk...

Serce me krwawi, krwawi, krwawi, krwawi, krwawi, krwawi, krwawi...


Ref.

Kiedy zwracam wzrok i mą myśl do Ciebie

Boże staram się prosić Cię w potrzebie

Lecz dziś już sił jest brak, by prosić Cię o cud...


Dziś nie mogę, tylko stoję, stoję

Dziś nie mogę, tylko stoję, stoję

Dziś nie mogę, tylko stoję u rozpaczy wrót...


- Justyna Stańczyk - Lily Water



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz