wtorek, 18 listopada 2014

GREEN PHARMACY - PRODUKTY DO WŁOSÓW - NIE POLECAM

Cześć!

Zawsze staram się wybierać produkty jak najbardziej zgodne z naturą, bez silikonów, parabenów, parafiny... Ostatnio kupiłam ciekawe produkty ziołowe do pielęgnacji włosów w Rossmannie. 
Dziś minęło półtora tygodnia odkąd je stosuję. Niestety, nie są one strzałem w 10... 
3 produkty - któryś z nich okrutnie mnie uczulił:


A tyle dobrego podobno zawierają:

OLEJEK ŁOPIANOWY:

ELIKSIR ZIOŁOWY:

SZAMPON NAGIETEK LEKARSKI:

Z mycia na mycie pojawił się łupież - suchy, perfidny łupież + okropnie swędząca skóra. Nie wiem, może przesadziłam z ilością kosmetyków zawierających zioła, ale faktem jest, iż produkty są z jednej linii i nie wykluczają siebie nawzajem, a przynajmniej nie powinny. Ciekawi mnie też, czy te kosmetyki rzeczywiście są takie naturalne, czy może jest w nich coś, czego być nie powinno. Ta kwestia zostanie nierozwiązana. W każdym razie, ja tej firmie już dziękuję i więcej nic nie kupię.

Teraz muszę naprawiać szkody, jakie wyrządziły mi te kosmetyki.

Dziś w aptece, z polecenia p. mgr farmacji zakupiłam szampon Pirolam:


Produkt nie zawiera barwników. Wysoką skuteczność w zwalczaniu łupieżu zapewnia mu formuła zawierająca cyklopiroksolaminę i klimbazol w połączeniu z Hydrolite 5.
Posiada optymalne własności myjące i pielęgnujące oraz starannie dobrane pH do potrzeb włosów i skóry głowy:
- gliceryna uelastycznia i nawilża włosy oraz skórę głowy,
- proteiny pszenicy odżywiają włosy i nadają im połysk,
- polyquaternium-7 w widoczny sposób poprawia kondycję włosów i ułatwia ich rozczesywanie,
- kompleks witamin A i E sprawia, że włosy stają się elastyczne i jedwabiste,
- Lamesoft PO 65 gwarantuje poprawę wilgotności skóry głowy, wygładza ją i uelastycznia, jednocześnie dostarczając skórze głowy nawilżających lipidów, ułatwia jej regenerację.

LAUR KONSUMENTA ODKRYCIE 2010


Mam nadzieję, że dobre efekty zobaczę już niedługo...

Ten post ma na celu ostrzec Was przed produktami do włosów z firmy GREEN PHARMACY. 


AKTUALIZACJA 29.12.2014 r.
Szampon Pirolam nieco odżywił moje włosy na długości, ale stan skóry głowy poprawił się nieznacznie. Moja ogólna ocena tego produktu to 3 na 10 punktów. No niestety. Niewypał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz