niedziela, 9 stycznia 2022

…no to JESTEM :)


 Ileż to razy obiecywałam sobie, że wracam na bloga? Mnóstwo! A zawsze kończyło się to kilkoma postami, po czym wpadałam w wir pracy i ten blog odchodził na dalszy plan, aż całkiem zapominałam o jego istnieniu… na jakiś czas oczywiście, aż do następnego razu :)

Właśnie nadszedł ten „następny raz”. Ten blog to nawet jedno z moich noworocznych postanowień :)

Co się u mnie pozmieniało? WSZYSTKO! :)

Mój dzień nie wygląda już jak kiedyś… i ogromnie jestem z tego powodu szczęśliwa :)

Wszystkiemu winien jest taki mały Szkrab, którego kocham ponad wszystko <3

Bycie mamą to cudowna przygoda, wspaniała nowa życiowa rola i spełnienie.

Na pewno będę się rozpisywać tutaj odnośnie tej mojej nowej roli i będę dzielić się moimi doświadczeniami, których z dnia na dzień przybywa :)

Bo wiecie… czasem książki swoje, a życie swoje. Dlatego uznałam, że z radością tu powrócę i z nową energią, wręcz pasją, będę skrobać tutaj swoje przemyślenia. 

Jako, że dziś jest poniedziałek, to aż do odwołania, raz w tygodniu, w poniedziałki, będzie nowy post. Konkretnej godziny nie ustalam. 

Pozdrawiam moich Czytelników!

Moc serdeczności i dobrej energii :*

- Justyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz