poniedziałek, 7 lutego 2022

U Babci :) - „luźny post”.

 

Wszystko wszystkim, ale u babci jest super!  

Franio zadowolony, babcia się z nim bawi, lula, tuli. Oczywiście, zawsze, najwięcej robi to mama (czytaj - ja) :D

Zabawimy u babci kilka dni. Nie obejdzie się bez zamówień z działów dziecięcych :) A propos, właśnie, mam tutaj jeszcze kilka super rzeczy, które nam się niesamowicie przydają, dołączają tym samym do listy „must have”: 


Miękkie, cudowne pieluszki. Teraz, miast bawełnianych, kupuję tylko takie.


Wreszcie mamy skarpetki, które nie uciskają !


Kupiłam Franiowi śpiworek na spacery i do lekarza. Szybko się ubieramy w to ubranko ❤️❤️❤️


Oj tak, tak! Ale w innych kolorach, niż te na zdjęciu.


Cała seria książeczek o „Kici Koci” jest świetna! To bardzo mądre, rozwijające bajeczki. Mamy już kilka, dążymy do tego, by mieć wszystkie :)


Fotelik samochodowy - jak się cieszę, że udało mi się go wyszukać. Ma praktycznie same dobre opinie, do których i ja się dołączam. 


Plac zabaw naszego Franusia :D
Mały tam się wybawi, a nawet i utnie sobie drzemkę. 

Z pewnością zdjęcia z naszego pobytu u babci, pojawią się na instagramie. 

Zapraszam na moje konto:


- Justyna 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz