wtorek, 1 lipca 2014

Moje kosmetyki pielęgnacyjne

Cześć!
Ten post "chodził" za mną od dłuższego czasu, a dotyczy kosmetyków pielęgnacyjnych jakich obecnie używam. Nie jest tego dużo. To celowe działanie, bo zauważyłam, że moja skóra wygląda teraz o wiele lepiej. Kiedyś zdecydowanie przesadzałam z ilością kosmetyków i moja mieszana, wrażliwa i alergiczna skóra wołała o pomstę do Nieba. Ograniczyłam ilość stosowanych kosmetyków i zostawiłam tylko te, które są niezbędne. Nie było łatwo wybrać właściwie. To była metoda prób i błędów. W końcu udało mi się opanować moją skórę :) Dbam o nią i nie narażam się na zbędne uczulenia - np. wszelkiego rodzaju środki czystości czy też proszki do prania - czynności związane z użyciem takich specyfików muszę wykonywać w rękawicach. 
Ale wróćmy do tematu postu :) Jeśli Któraś z Was używała jakiegoś kosmetyku z poniżej wymienionych - zachęcam by również podzieliła się swoją opinią! W następnym poście pokażę Wam kilka moich kosmetyków kolorowych, które nie podrażniają i nie uczulają.






PAPKA - PUNKTOWO, KIEDY MUSZĘ ;) :



PEELING FIRMY COLWAY:



KREM NA DZIEŃ/NOC:



KREM WITAMINOWY (KTÓRY UŻYWAM DO RĄK, UST, WSMAROWUJĘ W ŁOKCIE I WSZĘDZIE TAM, GDZIE ZAISTNIEJE POTRZEBA):



PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ TOŁPA DERMO INTIMA:





PŁYN DO KĄPIELI BABYDREAM Z ROSSMANN'A (NIEDROGI I NAPRAWDĘ ŚWIETNY, NO I JESZCZE WYGODNA BUTELKA Z POMPKĄ!), KTÓRY STOSUJĘ RÓWNIEŻ DO MYCIA WŁOSÓW, CZASEM TAKŻE TWARZY - I W TYM ASPEKCIE WYMIENNIE Z PŁYNEM BIAŁY JELEŃ :



ODŻYWKA DO WŁOSÓW:



OLEJEK ARGANOWY NA KOŃCÓWKI WŁOSÓW 
I SWEDISH SPA - MASKA NA STOPY:















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz